13:29

20 faktów o mnie.

Pewna osoba podsunęła mi ciekawy pomysł. Uważam, że jest genialny, bo pomoże Wam lepiej mnie poznać. Zachęcam również Was do tego. Nie musicie podawać 20. Można mniej, mnie się tyle uzbierało.
No to zaczynam :)

01)  Jestem leworęczna
02)  Przy każdej depilacji maszynką zacinam się
03)  Jestem wierząca i moim najlepszym przyjacielem jest Bóg
04)  Chodzę na Grupę Apostolską
05)  Kolekcjonuję lakiery do paznokci
06)  Nie wstydzę się mówić rodzicom i bratu, że ich kocham
07)  Mogę patrzeć na czyjąś krew, ale jak widzę swoją to robi mi się słabo
08)  Boję się szczurów, myszy, kur, pająków i innych robali
09)  Czasami w podstawówce zdarzało mi się bić nie tylko z dziewczynami
10)  Bardzo chciałabym być znowu mała
11)  W podstawówce nałogowo jadłam chipsy
12)  Uwielbiam słodycze
13)  Kilka razy dziennie sprawdzam pogodę, radary opadów, burz i zdjęcia satelitarne
14)  Większość moich przyjaciół jest młodsza ode mnie
15)  Nie lubię gotować i piec, chociaż zdarza się, że dostaję wenę
16)  Ciągle śpiewam
17)  Nigdy nie brałam narkotyków i nigdy nie wezmę
18)  Nałogowo oglądam seriale, w szczególności medyczne
19)  W 1 klasie gimnazjum miałam 1 na półrocze z matematyki, bo nie chciało mi się uczyć
20)  Jestem zakręcona

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. Fajne fakty. :) Może też sie w takie cos pobawie. Ale samej raczej będzie ciężko mi wymyslić coś. Wolałabym odpowiadac na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    Great post!!
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger