00:05

Zdjęcia tygodnia.

No i zrobiło się zimno. Choć wyjątkowo mnie nie przeszkadza. Mogłoby popadać w nocy i jutro. Nie wiem czemu, ale uwielbiam jak pada w nocy. Lepiej mi się śpi.

Piękna chmura, która przyniosła mniej piękną burzę 0_0




Wygrany krem - wkrótce pojawi się recenzja, ale już dziś powiem, że jest świetny!

Gdzie jest chleb? :D

Zrobiłam gołąbki, z małą pomocą mamy. Może jednak przyszły mąż nie umrze przy mnie z głodu :D

Bez miodku, z płaską łyżeczką cukru.

" porządek "

Zimno...

Zaczynamy kurację po raz kolejny.

Piaskowe paznokcie. Bardzo przypadły mi do gustu :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie posty, też uwielbiam, gdy w nocy pada, ale wolę by poranek witał promieniami słońca ;) Gołąbki uwielbiam! I krem z masłem Shea też - miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gołąbki musiały być smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne foteczki ;) no ja będę na 99.99 % :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakże słodki kubeczek! *.* A pazurki bardzo ładne, sama skuszę się na piaskowe pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie znoszę burz ;/. Gołąbki wyglądają nawet smacznie, także na pewno nie umrze z głodu przyszły mąż :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger