11:51

Liebster Award.

No i mnie to dopadło :) Miałam napisać jakąś recenzję, ale tak się zdenerwowałam wieczorem, że nie mam siły, więc odpowiem na pytania ;)







"Nominacja do Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Justyny 


1. Ulubiony kolor?
Niebieski i biały.

 2. Co byś zabrała na bezludną wyspę?
Komórkę, kosmetyki, laptopa, książkę, śpiwór, namiot, wodę :D

 3. Czy wyszłabyś z domu bez makijażu?
Nie o_o

 4. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego.

 5. O czym marzysz?
O tym żebym zawsze była szczęśliwa.

 6. Jaki masz typ charakteru?
Złośnica. 

 7. Jakiej długości masz włosy?
Troszkę za łopatki.

 8. Jaką najbardziej lubisz porę roku?
Każdą po trochu, ale najbardziej lato.

 9. Kawa czy herbata?
Zależy. Ale bardziej herbatę.

 10. Gdzie spędziłaś/spędzisz wakacje?
Byłam na pielgrzymce, spotykałam się z przyjaciółmi, rodziną, byłam w Krakowie, Dębowcu i u mnie w mieście :)

 11. Czy ćwiczysz?
Czasami. W lecie stawiam na ruch na świeżym powietrzu. 

Od Ewy.





Oszczędzanie czy wydawanie?
Zdecydowanie wydawanie.

Smaki słodkie czy słone?
Słodkie.

Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu?
Komórka, chusteczki, pomadka. klucze, portfel.

Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?
USA, Hiszpania, Meksyk, Anglia.

Kim chciałeś/aś zostać będąc dzieckiem?
Pielęgniarką, nauczycielką, bibliotekarką, zakonnicą ;D

Gdybyś miał wybór, gdzie, kiedy i jako kto chciałbyś się urodzić?
Jako ja ;)

Co najbardziej lubisz w swoim narodzie?
Gościnność, wiarę.

ulubione słowo?
Matko z córką i wnukami, ino roz :D

Powielasz błędy, zachowania swoich rodziców?
Jestem uparta po tacie, wrażliwa po mamie :)

Jaki sport uprawiasz lub chciał(a)byś uprawiać i dlaczego?
Chciałabym trenować piłkę nożną, gimnastykę albo siatkówkę. Jeżdzę na rowerze, pływam, jeżdzę na rolkach, łyżwach, biegam.

Co sądzisz o moim blogu?
Bardzo go lubię i z pewnością będę zaglądać :)

Moje pytania:

1. Czy lubisz swoje imię?
2. Wolisz wieś czy miasto? Dlaczego tak?
3. Ulubiona polska piosenka.
4. Ulubione danie.
5. Umiesz zrobić szpagat?
6. Miałaś coś złamane?
7. Co ile chodzisz do kosmetyczki? (jeśli chodzisz)
8. Ulubiona zabawa z dzieciństwa.
9. Czy lubisz tańczyć?
10. Ulubiony serial.
11. Ulubiony napój.

Nominuję:




7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa :) Może i mnie ktoś kiedyś nominuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo z Mielca jesteś?! To niedaleko :D buhehehehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah świetne odpowiedzi, ale kompletnie do żadnej nie mogę przypasować siebie :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominacje - wkrótce odpowiem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger