23:08

Rossmann'owe nowości.

Wiem, że niektóre z Was mają dosyć takich postów, więc nie czytajcie i zapraszam we wtorek na nowy wpis, a te które są zainteresowane zapraszam do dalszej części :)

Nie byłabym sobą gdybym nie napisała chociaż krótkiego zdania o pogodzie. Otóż było dzisiaj ładnie, ale po południu, kiedy akurat byłam na rowerze zaczęło lać i grzmieć. Ale na szczęście przeszło.
Tak ogólnie to dzisiaj wielki dzień :)


Większość kupiłam na promocji, ponieważ Ross nas rozpieszcza :)












Za te produkty zapłaciłam 18,36 zł 

I przecenione o 49 % 


Już dziś Wam powiem, że ten puder stał się moim ulubieńcem <33

Za kolorówkę zapłaciłam 18,28 zł 


Łącznie zapłaciłam 36,64 zł.

Wprost uwielbiam promocje :)

A tu w kolejnych dniach kolejne.



Znacie te produkty? Co kupiłyście na promocji ? :)





28 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, ja jeszcze nie byłam w Rossmanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj też kupiłam jeszcze puder Manhattanu, tyle że w wersji sypkiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kup sobie maseczki z Rival de Loop :D ! Najlepsze <3
    + widzisz? Cioci Dosi się opłaca słuchać :3 Sama ten puder uwielbiam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciocia Dosia prawdę powie :DD
      miałam kiedyś i śmierdziała krzakami zza śmietnika :D ale mam truskawkową, może będzie lepsza :)

      Usuń
  4. Super zakupy :)
    Ja nie kupowałam nic na promocji prócz Revlona na testowanie, mam zapas na rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też podkłady starczą conajmniej do końca roku :)

      Usuń
  5. fajne zakupy za niedużą cenę

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten korektor wibo, używam tylko najjaśniejszej części. w Rossmanie kupiłam podkład rimmel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam wszystkich kolorów, oprócz zielonego ;)

      Usuń
  7. W poprzednim tygodniu kupiłam paletę korektorów z Wibo jak na razie jest ok. Oprócz tego jeszcze kilka innych rzeczy na promocji - 49%.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No to zaszalałaś na zakupach, ja tylko kupiłam sobie fluid.

    OdpowiedzUsuń
  9. same interesy życia ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam puder z tej firmy, ale sypki i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo fajnych rzeczy ;) Uwielbiam Rossmannowskie promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie byłam w rossmannie, teraz widzę, że szkoda :(
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupiłam tylko tusz i czekam na promocję lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo niezle ! zastanawiam sie nad tym keratyniwym z syossa ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się oparłam i wzięłam tylko korektor :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. żadnego z tych produktów nie znam osobiście :) oby się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger