18:06

Mobile Mix - Kwiecień.

Rychło w czas przypomniałam sobie o tym :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie prawdziwe lato: ponad 30 stopni, lekki wiatr, słońce i mnóstwo błękitnego nieba (teraz się chmurzy). Pierwsze opalanie mam za sobą, w sumie to dwa i powiem Wam, że już jestem brązowa, a to nie wszystko ;)
Pokażę mniej więcej co wydarzyło się w kwietniu.

1) Gra dzieciństwa.
2) Mały deszcz mnie złapał ;D
3) Niech żyje polska służba zdrowia i kolejki !
4) Będę wzorowym kierowcą.
5) Megapozytywny porządek ^^

1) Ostatnio polubiłam sałatki z fetą.
2) Sezon lodowy - rozpoczęty.
3) Zdrowe śniadanie.
4) Babka <3
5) Zamiast ciastek.
Taa.. jestem mistrzem...

Różne outfity.

Z żadnej chmury nie było burzy ;(

1) Nadal cieszę się jak dziecko z tęczy ;)
2) Jeszcze bez liści.


Wielkanoc <3

3 komentarze:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger