00:03

Świąteczne spotkanie bloggerek.

Taa.. Rychło w czas relacjonuję to wspaniałe wydarzenie. Ale jak to mówią: lepiej późno niż wcale :d
Spotkałyśmy się 20 grudnia, by poplotkować, ale szczególnie po to, by podarować trochę radości dzieciakom z Domu Dziecka. Główną organizatorką była Kasia. Każda z nas przygotowała paczkę dla dzieci. Przyniosłyśmy również nakrętki dla chorej Oli. Patronem spotkania był Pomocnik Poduszaka. Spotkanie zaczęło się o 13.30, ja przybyłam koło 14, bo "zagubiłam się" w galerii. Podczas zakupów totalnie odpływam. Ale nie o tym mam pisać.Spotkałyśmy się w restauracji Konfitura na ulicy Słowackiego 8. Przepięknie tam jest. To był miło spędzony czas, w miłym towarzystwie.



 Miałam szczęście i dostałam prezent :)

Oczy niczym u Zombie. o_o


A to dostałyśmy. Chociaż nie to było najważniejsze ;)









To było wspaniałe spotkanie, mam nadzieję, że jeszcze nieraz spotkamy się w takim celu.

Pozdrawiam.


P.S. Przepraszam jeśli coś pomieszałam, ale minęło troszkę czasu ;D

7 komentarzy:

  1. Świetne takie spotkanie i szczytny cel. Chętnie sama wzięłabym w takim udział gdyby było gdzieś na Pomorzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. super to spotkanie! :D
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, koniecznie powiedz mi o takim spotkaniu następnym razem, pamiętaj o mnie proszę!
    sama chętnie bym do Was dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników 22.01 :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger