16:31

Essence, Colour & Go - lakier do paznokci - nr 106.

Święta prawie minęły.. Strasznie nie lubię jak coś się kończy.. No, ale nic nie zrobię.. 

Dawno nie opisywałam lakieru, więc czas to zmienić.



Opis produktu:

Nowa generacja:
- 44 nowe trendy kolory,
- żelowy efekt,
- ultra szybkoschnąca formuła,
- wyjątkowo trwałe,
- perfekcyjne krycie. 

Pojemność:

8 ml

Cena:

 7 zł


Lakier mieści się w bardzo wygodnej buteleczce. Nie ma najmniejszego problemu z odkręceniem. Pędzelek jest dość szeroki, co ułatwia aplikację. Lakier nie pozostawia smug, czy bąbelków. Jest dość gęsty, ale nie utrudnia to malowania. Wystarczą dwie warstwy,  by uzyskać pożądany efekt. Co do czasu schnięcia się nie wypowiadam, ponieważ używam wysuszacza. Trwałość nie powala, u mnie to 2 dni, czyli u innych 3 :)




Ogólnie bardzo go lubię i z pewnością skuszę się na inne kolory.

34 komentarze:

  1. Kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i zdjęcia ;*
    ja dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeżeli do mnie zajrzysz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, w komentarzu do rozdania nie podałaś mejla, proszę o uzupełnienie:
    http://stestuj-to.blogspot.com/2015/03/urodzinowe-rozdanie.html
    a tak przy okazji ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor jednak nie przepadam za lakierami essence ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy lakierów Essence, a ten kolor bardzo mi przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca mi ten kolor przypadł do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor ! Taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Unikam wszelkich rózów ale lakier jako taki znam. I chwalę. Calkiem udany kosmetyk :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie
    befitandsexystudentlife.blogspot.com/2015/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor idelany na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemny kolor i dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger