18:21

WAKACYJNY TAG.

Witajcie, po troszkę dłuższej przerwie. Niestety ostatnio nie miałam dostępu do komputera, ponieważ zepsuł się dysk. Najgorsze, że skasowało się wszystko co tam miałam :( No, ale mam nadzieję, że brat to jakoś odzyska. W końcu jest teleinformatykiem ;) 

Z racji tego, że narazie nie mam zdjęć kosmetyków, zrobię tag. Akurat jest na czasie, bo są wakacje.
 

1. Ulubione lody? 

Guma balonowa, mięta, nutella.

2. Twój ulubiony owoc?  

Truskawki, poziomki.

3. Morze czy jezioro? 

I to i to, chociaż nad jezioro mam bliżej. O wiele, wiele bliżej :D

4. Sandały czy japonki? 

Sandały. 

5. Lubisz wieczorne spacery po plaży? 

Lubię.

6. Lubisz się opalać? 

Uwielbiam <3


7. Ulubiony lakier do paznokci? 

Nie mam ulubionego. 

8. Jednoczęściowy czy dwuczęściowy strój? 

Dwuczęsciowy.

9. T-shirt czy top? 

To i to.

10. Spódnica czy shorty ? 

Shorty. Ale spódnice też lubię. 


11. Sukienka czy spódnica? 

Zależy. Od okazji, humoru, pogody.


12. Baseny otwarte czy zamknięte? 

Otwarte.

13. Rolki czy rower? 

Teraz, kiedy często zapylam rowerem do pracy, wolę rolki :D

14. Trampki wysokie czy niskie? 

Niskie. 

15. Ulubiony napój orzeźwiający? 

Woda mineralna. Zimna.

16. Ulubione zestawienie na upalny dzień? 

Bluzka na ramiączkach/bez rękawów, szorty, sandały, okulary.


17. Gdzie zamierzasz spędzić wakacje? 
 
Ogólnie to w pracy. W sierpniu jadę na 4 dni w Bieszczady. Pewnie odwiedzę Kraków i Rzeszów.

18. Co zazwyczaj robisz w późne poranki/ wczesne popołudnia? 

Śpię, ogarniam się, sprzątam, czasem idę na basen.

19. O której godzinie wstajesz/ idziesz spać w wakacje?

Wstaję koło 10, czasami koło 11, spać idę koło 1. 
Jeśli mam dzień wolny.

20. Jak uważasz czy wakacje to sezon blogowania? 

Tak i nie. Niby więcej czasu, z drugiej strony staram się jak najwięcej korzystać z wolnego.

21. Grill czy ognisko, co wolisz? 

To i to. Najważniejsza jest ekipa ;)



22. Upał czy ciepło? 

Upał, jeśli nie jestem w pracy. Jednak gdy pracuję to preferuję zimno i deszcz ;D

23. Gdzie wolisz się opalać molo czy plaża?

Plaża. 

24. Lody włoskie czy amerykańskie?

Włoskie.

25. Na plaży ręcznik czy koc? 

Ręcznik.



26. Lubisz pływać na rowerach wodnych? 

Tak. 


Ufff... To byłoby wszystko. 

Jak odpowiedziałybyście na te pytania? ;) Jak spędzacie wakacje?

5 komentarzy:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger