18:35

Dobre, bo polskie.

Cześć! Dzisiaj nie będzie recenzji, bo przypomniałam sobie o tagu, do którego zostałam otagowana jeszcze latem. Według mnie jest super!







Farmona - uwielbiam tę markę za pięknie pachnące peelingi do ciała! Nawet chociaż nie są zdzierakami.
Uwielbiam również serię Jantar, a dokładnie to odżywkę, zwaną wcierką do włosów. Możecie poczytać o niej TUTAJ.






Ziaja - tę markę uwielbiam za żele, mydła pod prysznic. Maseczki do twarzy. Serię Liście Manuka. Nie mogę zapomnieć o żelach do higieny intymnej, czy przyspieszaczu opalania.
Pasta oczyszczająca , spray do opalania .





Green Pharmacy - wielbię ich za jedwab do włosów i olejek łopianowy.







Dax Cosmetics - Perfecta, Celia. Lubię balsamy, podkłady i szminki Celia. Tanie, a dobre :)







Eveline - lubię niektóre produkty do makijażu, peelingi do dłoni, balsam Body Glam , lakiery do paznokci np. ten i ten .







Oczywiście to nie wszystko, ale te lubię najbardziej.


A Wy które polskie marki lubicie najbardziej?

14 komentarzy:

  1. Wszystkie, które wymieniłaś również lubię :) Dodałabym jeszcze Bielendę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też cenię sobie polskie kosmetyki :) Cieszę się, że polecasz olejek łopianowy z Green Pharmacy, właśnie dzisiaj idzie u mnie w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eveline to polska marka ? o jacie, a ja byłam pewna, że zagraniczna ;p Ja bardzo lubię Fitomed i Sylveco oraz Herba studio, a ostatnio Bielenda też jest na liście polskich faworytów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak :) oo właśnie Fitomed też lubię ;) Bielendę też ;d

      Usuń
  4. Ja często kupuje Polskie marki, taka moja mała wdzięczność za to co robią dla nas i poniekąd dla kraju. Moją ulubioną jest mniej znana marka Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię i cenię kosmetyki polskich marek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ziaję uwielbiam ;) tania i mega mega dobra :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię te marki :)
    GP zwłaszcza za mój ulubiony szampon z nagietkiem, Farmonę za cudowne zapachy, a Ziaję za mnogość i niskie ceny produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger