23:01

TAG: SYLWESTER & NOWY ROK

Witajcie w 2016 roku!! Nie dociera to do mnie! Jakim cudem?! Tak ten czas leci, że ani się nie obejrzę, a będę staruszką :D Znalazłam tag, bardzo na czasie także przechodzę do niego.



1. Jak obchodziłaś sylwestra?
 
Byłam na domówce z przyjaciółmi.


2. Puszczałaś fajerwerki?

Nie, jedynie oglądałam.


3. Z kim zazwyczaj spotykasz się na sylwestra?

Z przyjaciółmi.


4. Przystrajasz pokój specjalnie na sylwestra?

Jeśli robię u siebie to tak. Serpentyny, balony to podstawa!


5. Kosmetyki, których użyłaś w Sylwestra.



6. Jak wyglądała Twoja kreacja na sylwestra?

Miałam tę sukienkę. + biały, puchaty sweter


7. Sylwestrowe akcesoria.

Do sukienki dobrałam czarny naszyjnik i perełkową opaskę.



8. Piosenka do której najchętniej zatańczyłabyś na sylwestrze?

Do każdej. Uwielbiam tańczyć! 


9. Stosujesz coś takiego jak "postanowienia noworoczne"? 

Już nie. Ale zrobiłam listę rzeczy, które chcę zrealizować przed 60tką. :)

 10. Plany na najbliższy rok. 

Chcę być szczęśliwa! 





A Wy jak spędziłyście Sylwestra? Żyjecie jakoś? U mnie nie jest najgorzej :D

 

5 komentarzy:

  1. Życzę Ci więc dużo szczęścia w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. My w tym roku spędziliśmy sylwestra ze znajomymi przy butelce wina i kieliszku szampana o północy, a wcześniej kolacja w restauracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taką listę do zrealizowania przed 35 rokiem życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plan na nowy rok podony jak u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i na pewno szczęśliwa będziesz :3

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger