22:00

Hean, Big Zoom Proffesional - tusz do rzęs.

Witajcie!

Jako posiadaczka długich rzęs teoretycznie nie powinnam być zbyt wymagająca, ale.. oczywiście, że jestem :)

 Czy owy produkt spełnił moje oczekiwania?

Obietnice producenta: Hean Big Zoom Professional Mascara to spektakularny efekt bardzo gęstych rzęs.
Tusz do rzęs ekstremalnie zwiększa objętość od samej nasady. Dzięki zawartości polimerów i silikonowych mikrosfer rzęsy są wydłużone, pogrubione i podkręcone.
Woski naturalne dodatkowo pielęgnują rzęsy i nadają im piękny połysk.
Gęsta szczoteczka tuszu Hean Big Zoom Professional Mascara idealnie rozczesuje rzęsy 100 % czerni. Zero grudek

Pojemność:14 ml

Cena: ok. 18 zł


Tusz jest zamknięty w biało - czarnym opakowaniu. Jeśli chodzi o konsystencję to nie jest zbyt płynna, co oczywiście jest wielkim plusem. Ale... odbija się na powiece. Myślałam, że tak będzie tylko na początku, jednak po miesiącu używania jest to samo :( Od razu dodam, że tusz jest wydajny!

Produkt nie podrażnia oczu. Nie osypuje się

Polubiłam się ze szczoteczką. Nie jest silikonowa, co dla mnie jest plusem.



Jeśli chodzi o efekt to wygląda to tak:




Niestety nie zauważyłam zwiększenia objętości. Ale rzęsy są ładnie wydłużone.


Podsumowując: Tusz spisuje się całkiem nieźle. Lekko wydłuża i przyczernia rzęsy.


Znacie ten tusz? ;)

16 komentarzy:

  1. Myślę, że moje oczekiwania wobec tuszu sa nieco większe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie wygląda na rzęskach, nie miałam go jeszcze nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt mnie zachwyca, ale to chyba też kwestia rzęs, a Twoje są piękne ! Na moich taki efekt by nie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten efekt, bardzo ładne rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie długie rzęsy :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę mieć sylikonową szczoteczkę, bo zwykła bardzo podrażnia mi oko, więc niestety ale ten tusz się dla mnie nie nadaje :) Ale chciałabym przetestować podkład z Hean :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger