21:56

Isana Med, Urea Shampoo - szampon.

Witajcie!

Piszę ten post popijając ciepłą herbatę, w kominku pali się wosk Yankee Candle ,,Cinnamon Stick", za oknem pada deszcz. Wydawałoby się, że jest wspaniale.. Ale.. Jestem chora. Dziecko idzie do przedszkola: choruje, Asia idzie do przedszkola: choruje. Staram się jakoś walczyć z tą chorobą, bo nie chcę na samym początku wylądować na L4 :D

Dzisiaj przedstawię Wam szampon, który... jest tani jak barszcz :)


Obietnice producenta:
Isana Med szampon z 5% zawartością mocznika intensywnie pielęgnuje włosy i bardzo suchą skórę głowy. Prowitamina B5 wzmacnia włosy i sprawia, że skóra głowy staje się znowu aksamitnie gładka.
Wartość pH 5,5 wspomaga naturalne działanie kwaśnego płaszcza ochronnego skóry, wzmacniając w ten sposób witalność włosów i skóry głowy.

Tolerancja skórna potwierdzona dermatologicznie.


Pojemność: 200 ml


Cena: ok. 5 zł, ale obecnie jest na promocji za 3 zł!

Dostępność: Rossmann


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Urea, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Polyquaternium-7, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Formic Acid.

Konsystencja: typowa dla szamponu

Zapach: pachnie w miarę przyjemnie

Moja opinia: Szampon mieści się w poręcznej, plastikowej butelce, zamykanej na tzw. klik.


Szampon dobrze myje, oczyszcza włosy, dobrze domywa włosy po olejowaniu. Nie wysusza, nie powoduje zbyt szybkiego przetłuszczania. Pieni się średnio, ale jest wydajny. 
Nawilża skórę głowy. 

Po umyciu włosy są lekkie, sypkie.

Podsumowując:  Jest to bardzo dobry szampon oczyszczający.

Znacie ten szampon? :)

17 komentarzy:

  1. nigdy nie sięgałam po te szampony, bałam się tej niskiej ceny :P ale jak widać dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś kupię z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ma u mnie plusa za to, że nawilża skórę głowy :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś te szampony i balsamy do ciała, ale nie spisują się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, musze za nim się rozejrzeć bo mysle ze mógłby się sprawdzić u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie wygląda <3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę dobrze znam i lubię :) Produktu nie miałam okazji testować.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedną z moich ulubionych marek tuż po Ziaja jest właśnie Isana. Mają tanie i skuteczne produkty. Akurat ten szampon dopiero przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger