23:01

#PięknaprzedŚwiętami - Świąteczne zdobienie paznokci.

Witajcie!

To już przedostatni post z serii #pięknaprzedświętami. Dzisiaj pokażę moje inspiracje świątecznych pazurków i moje paznokcie.


Wiele osób na Święta wybiera klasyczne czerwone paznokcie. Bardzo lubię czerwony kolor, ale w Święta lubię ,,zaszaleć". 

 Zdjęcia znalazłam w grafice Google. 

Miałam zrobić ,,pierwsze" paznokcie, ale byłam chora, więc nie miałam jak się wybrać do koleżanki (zrobi je w następnym tygodniu :D ).

Kolejne zdjęcia to moje inspiracje, które z pewnością wykorzystam.


A tutaj mamy moje paznokcie. Z tamtego i z tego roku. Nie do końca wyszło to co chciałam, ale nie jest źle. Na żywo wyglądają całkiem nieźle, słyszałam wiele komplementów :D


Oczywiście o paznokcie dbam cały rok, nie zapominam o odżywkach, olejkach. O właśnie! Przy okazji chcę polecić olej kokosowy, którego używam do olejowania włosów, do nawilżania ciała i do paznokci. 


A jak wyglądają Wasze paznokcie? Robicie jakieś wzorki czy stawiacie na klasykę? :)

4 komentarze:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger