21:59

Wibo, Diamond Illuminator - rozświetlacz.

Witajcie!

Wybaczcie, że nie pisałam z zeszłym miesiącu, ale był ciężki, byłam zmęczona po pracy, bo dzieciaki miały mnóstwo energii (nie mam pojęcia skąd :D ).

Uwielbiam podkreślać kości policzkowe rozświetlaczem. W swoim życiu używałam wielu rozświetlaczy. Niektóre pokochałam, inne znienawidziłam. Jak jest w przypadku tego kosmetyku?

Obietnice producenta: Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem. Stosowanie: aby uzyskać efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i brodę.
Efekt: jedwabiście gładka i rozświetlona cera pełna blasku i elegancji.


Cena: ok. 10 zł


Dostępność: Rossmann, niektóre sklepy internetowe

Skład: Talc, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Parfum, Benzyl Salicylate, Linalool, Benzyl Alcohol, Ci 77891, CI 77491,  Ci 77492,  Ci 77499, Ci 77861

Produkt mieści się w plastikowym opakowaniu. Wielką wadą tego opakowania jest otwarcie. Nie wiem czy tylko ja mam taki problem, czy wszystkie opakowania są takie. Naprawdę nieraz muszę się namęczyć żeby otworzyć.


Rozświetlacz jest drobno zmielony, nie sypie się.


Bardzo łatwo się rozciera. Jest błyszczący, ale nie jakoś bardzo, także nie zrobimy sobie błyszczącej plamy.


Nie wygląda tandetnie, lekko się błyszczy, dzięki idealnej pigmentacji.

Produkt jest bardzo trwały! I wydajny!

Tak  rozświetlacz wygląda na mnie (niestety zdjęcia nie do końca odzwierciedlają efekt, który jest piękny). 


Używaliście tego produktu? Co o nim sądzicie? ;)

20 komentarzy:

  1. Posiada ten produkt i jestem nim zachwycona. Za małą sumkę mamy zdecydowanie świetny produkt, który super się prezentuje na skórze i trzyma się cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie najlepsze jest to, że kosztuje grosze :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten rozświetlacz, chyba najlepszy stosunek jakości do ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się ten rozświetlacz bardzo podoba, bez rozświetlacza nie wyobrażam sobie makijażu. super efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji go używać, ale czytałam na jego temat wiele przychylnych opinii :) Dla mnie wydaje się ciut za ciepły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ma odcień :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rozswietlacz daje rewelacyjny blask ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam ale mysle, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, zresztą jak go nie polubisz to za takie pieniądze nie będzie żal :)

      Usuń
  8. Podczas moich ostatnich zakupów w ROSSMANN'ie ten rozświetlacz zwrócił moją uwagę jednak z niewiadomych względów się na niego nie zdecydowałam. Po Twoim poście jestem do niego kompletnie przekonana i wiem, że wyląduje w moim koszyku następnym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega ten rozświetlacz! strasznie mi się podoba ;)) ale mam swojego ulubieńca z w7 :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger