22:50

AA Wings of Color, All Day Long, Multi Concealer - korektor pod oczy.

Witajcie!

Mamy weekend, a ja jestem chora...W piątek wieczorem nie mogłam normalnie połknąć śliny, wczoraj to już w ogóle ledwo żyłam. Dzisiaj niby jest odrobinę lepiej, ale i tak jutro czeka mnie wizyta u lekarza...

Obecnie nie wyobrażam sobie makijażu bez ukrycia cieni pod oczami. Nie mam większego problemu z cieniami, ale nie powiem, że wcale nie mam.

Obietnice producenta: Multi korektor. Doskonale kryje przebarwienia na skórze i cienie pod oczami, zapewniając naturalne wykończenie. Ekstrakty z białej herbaty i róży stulistnej dają efekt niezwykle gładkiej skóry, a alantoina łagodzi podrażnienia. 

Pojemność: 10 ml
Cena: ok. 20 zł
Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Isododecane, Glycerin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Hydrolyzed Collagen, Camellia Sinensis Leaf Extract, Hyaluronic Acid, Rosa Centifolia Extract, Jasminum Officinale Extract, Bellis Perennis Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Triethoxycaprylylsilane, Ci 77891 / Titanium Dioxide, CI 77492, CI 77499, CI 77491 
 
Konsystencja: dość rzadka

            

Korektor mieści się w małej, miękkiej tubce, zamykanej zakrętką. Ogólnie wolę korektory z pędzelkiem, tutaj niestety nie ma, ale dobra, to jeszcze nie koniec świata. 


Otworek jest odpowiedniej wielkości, dlatego nie musimy się martwić, że wyciśniemy zbyt dużo produktu. Korektor jest wydajny!

Jeśli chodzi o krycie, to... niestety jest słabo. Bardzo słabo kryje, jak już wspomniałam wcześniej nie mam dużych cieni pod oczami, ale owy korektor nie daje sobie rady z nimi.

Sami widzicie jak wygląda to krycie. 

Wklepywałam go Beauty Blenderem i palcami, ale za każdym razem efekt był ten sam. 

Jednym z nielicznych plusów jest rozświetlenie, skóra rzeczywiście jest ,,świeża". 

Nie waży się, nie wchodzi w zmarszczki.

Niestety nie spełnia swojej najważniejszej funkcji, jaką jest krycie. 



Używaliście ten korektor? :) Może u Was się sprawdził?

26 komentarzy:

  1. Nie znam tego kosmetyku! Wyglada bardzo ciekawie

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie się średnio sprawdził :(
      Ale może Ty byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji go uzywać.
    Dziękuję za odwiedziny, również dołączyłam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto wypróbować, tym bardziej, że cena nie jest wysoka :)

      Usuń
  3. Nie zaciekawił mnie ten korektor. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo ze nie mam jakis specjalnych zaciemnien to jednak lubie jak korektor kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dla mnie, ja rzadko w ogóle używam korektor.

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda, jak nie kryje to odpada od razu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak słabo kryje to bym się nie skusiła:/ Ponadto średnio lubię produkty AA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś też nie przepadam za tymi kosmetykami, jeśli chodzi o kolorówkę :(

      Usuń
  8. Krycie faktycznie nie jest zbyt mocne, ale u mnie wystarcza do przykrycia cieni pod oczami. Jego ogromną zaletą jest piękne, naturalne wykończenie i brak przesuszania strefy pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te kosmetyki chyba ogólnie są słabe... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję, że i u mnie by się nie sprawdził i wcale mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli kompletnie produkt nie dla mnie, moja skóra pod oczami wymaga dużo więcej.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. nie stosuje korektorów pod oczy ale mam wrażenie iż by się w końcu jakiś przydał;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego, obecnie używam z korektora z Dax Cosmetics. Aplikuje się go za pomocą pędzelka i powiem, że dobrze kryje.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger