17:47

Yankee Candle - Berrylicious - wosk.

Witajcie!

Nie mogę uwierzyć, że mamy już marzec! Oczywiście pogoda nie przypomina tej marcowej, ale dzielnie czekam na ciepło :)

Dzisiaj zapraszam na pachnącą recenzję. Już dawno nie było recenzji wosków. Swoją drogą ostatnio jakoś nie pamiętam o ich paleniu (spalaniu?), ale zamierzam to zmienić. Uwielbiam jak po całym domu unosi się jakiś piękny zapach. Czy owy wosk pachniał, czy może okazał się bublem?

O zapachu:  Czysta ekstaza... dojrzałe , soczyste jagody otulone kremowym, waniliowym lukrem.
 
AROMATY: jagody i krem waniliowy

Pojemność: 22 g

Cena: ok. 9 zł



Na samym początku wspomnę, że bardzo lubię jagody. I ciasto jagodowe… Pokładałam wielkie nadzieje w owym wosku.

Jeszcze w folii czuć intensywny zapach. Jest bardzo ładny, ale… nie czuję tam jagód.  Po rozpaleniu, gdy wosk powoli zaczyna się roztapiać, po pokoju rozchodzi się zapach jagód. Przypomina mi wakacje u babci i świeżo upieczony placek z jagodami.  Albo placek jagodowy, który piecze moja mama.
Potem jest tylko lepiej! Do jagód dochodzi zapach wanilii. 

Wosk jest intensywny, ale nie przyprawia o ból głowy. Mimo to nie da się go palić dłużej niż pół godziny. Po spaleniu nadal rozchodzi się miły zapach.

Na szczęście zapach nie przyprawia o mdłości.

Bardzo polubiłam ten wosk, przywołuje u mnie same miłe wspomnienia, a to wielki plus!


Palicie woski? :)

20 komentarzy:

  1. W taką pogodę woski i świece zapachowe to idealny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) chociaż ja i podczas upałów palę świece :D

      Usuń
  2. O woskach i świeczkach z tej firmy jest bardzo głośno, a ja wciąż nie mam nic z ich kolekcji. Chyba czas najwyższy to zmienić ;D

    W wolnej chwili zapraszam na swojego bloga: https://odbiciecodziennosci.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za typowo waniliowymi zapachami, ale w takim połączeniu mogłabym być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos czuje, ze ten zapach by mi przypadl zdecydowanie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Placek z jagodami brzmi bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. domyślam się jaki jest smakowity, ja zazwyczaj używam co najmniej pół tarty bo mam wielkie kominki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mały kominek, także wystarczy odrobina :)

      Usuń
  7. Akurat borówkowe zapachy z YC mi nie podchodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz.. Każdy ma swoje preferencje zapachowe :)

      Usuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger