15:04

L'oreal, Volume Million Lashes, So Couture Mascara - tusz do rzęs.

Witajcie!

Wiecie co? Dzisiaj uświadomiłam sobie, że bardziej od lata lubię wiosnę. Bo jest zielono, kwitną drzewa... Coś wspaniałego! ;)

Tusz do rzęs to kosmetyk, który zawsze gości w mojej kosmetyczce. Czasami trafiam na buble, innym razem są to prawdziwe perełki. Jak było w przypadku tego tuszu?

Obietnice producenta: Volume Million Lashes So Couture to maskara, która jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych kobiet. Tusz L’Oréal Paris spektakularnie wydłuża i podkreśla rzęsy, które zyskują intensywną objętość i są jak zwielokrotnione!

Pojemność: 9,5 g

Cena: ok. 55 zł


Tusz znajduje się w fioletowo - złotym opakowaniu. Wygodnie się trzyma w dłoni, co jest niewątpliwą zaletą.


Nie do końca przepadam za silikonowymi szczoteczkami, ale tą polubiłam. Wspaniale rozdziela, można by rzec czesze rzęsy. No i trochę wydłuża, co jest wielkim plusem, bo uwielbiam dłuugie rzęsy, jeszcze dłuższe niż mam naturalnie.


Tusz się nie osypuje, nie tworzy  efektu pandy. Ma wyrazisty czarny kolor. 
Nie odbija się na powiekach.


Rzęsy przed malowaniem.

Po malowaniu.



Znacie ten tusz? Co sądzicie o efekcie jaki daje? :)

16 komentarzy:

  1. Tego akurat jeszcze nie używałam, ale daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten tusz jednak w wersji czarno złotej, niestety strasznie się kruszył :(
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i był ok, ja używam prawie wyłącznie tuszy loreal bo u mnie najlepiej się sprawdzają i nigdy nie zawodzą

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem zaprzyjaźnić się z tuszami tej firmy ;/ Zawsze miałam jakiś problem, a to nie był trwały, a to podrażnił oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten tusz kilka lat temu i bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i niezbyt się polubiliśmy. Zbyt delikatny jak na moje liche rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger